Welke sites voor nieuws en ontwikkeling crypto?

Hallo allemaal!

De afgelopen weken gaat de markt nog al op en neer. Vooral neer… nou ben ik nog niet zo lang bezig met crypto en wat zoekende naar goede informatievoorzieningen.
Via welke sites of kanalen volgen jullie de ontwikkelingen over de crypto markt die deze trend verklaren? Ik kijk zelf af en toe via google, wellicht zijn er betrouwbare tips voor mij?
Alvast bedankt voor het lezen.

Groet, Nikki

Hi Nikkie,
weet je wat het is. Er is gewoon heel veel bogus en ook waardevolle info te vinden op Internet. Er zijn van die roeptoeters op Internet die bitcoin de hemel in prijzen en anderen het tegenovergestelde beweren. Je zal voor jezelf moeten ontdekken wat je onzin vind en wat je als serieus moet nemen. In een andere thread in deze community worden er door een aantal leden wat suggesties aangedragen die je zeker moet uitzoeken.

De markt voor crypto zakt in, maar dat heeft het ook eerder gedaan. Wat doet het met je? Wil je verkopen of is je geloof in crypto zo heilig dat je durft vast te houden (HODL)?

Geef het wat tijd en lees wat er is. Vraag jezelf af of het logisch is wat je hoort, praat er met vrienden over. Deel af en toe een berichtje op fora zoals deze. Ik ben nu zo’n 6 maanden bezig en elke keer lees ik weer wat nieuws waar ik eerst dacht dat ik alles al wist. Daar bovenop komen de tweets van bijvoorbeeld Elon Musk die de markt soms positief en negatief beinvloedt. Dat maakt het een rollercoaster en onvoorspelbaar. Voor mijzelf hou ik graag vast dat ook valuta ook een evolute heeft en dat we weer op een punt staan een nieuwe weg in te slaan. We kunnen niet in de toekomst kijken, maar alleen leren van wat achter ons ligt. Soms helpt dat, soms ook niet. Wees je er iig van bewust dat je alleen je euro’s uitgeeft die je bereid bent te kunnen verliezen. Hou het in het begin beperkt en zie hoe de markt beweegt. Verdeel je geld over wat grotere namen en wellicht wil je op onbekende munten speculeren. Anyway, blijf nieuwsgierig. Good luck!

1 like

Check deze thread voor wat ideeen:
https://cryptoforum.nl/t/wie-volg-je-op-de-socials/150

Dankjewel voor jou uitgebreide reactie @Slickrick.
Ik heb het vertrouwen dat er weer betere tijden aan komen op de cryptomarkt. Dit is een goede tijd om te investeren in verschillende munten.
Verder is het een kwestie van doen en kijken wat er gebeurt nog voor mij…. Als ik hier zo een beetje lees is dat voor iedere beginner wel zo

1 like