Rente op crypto en stable coins

Als je de hodl strategie hanteert en je coins dus voor langere tijd wilt aanhouden, dan kun je bij diverse platforms (Celsius, Nexo, Blockfolio) je crypto in een wallet bewaren en rente over je coins ontvangen. Naast de koersstijging, verdien je dan ook rente. Het principe van deze platforms is fiat lenen met crypto als onderpand, maar ik doe het echt voor de rente.

Zelf ben ik fan van Celsius, die zowel een webapp als een mobile app hebben. Daarnaast rekenen ze geen withdrawal fees en kun je flexibel opnemen :+1:t3:

Ik heb een groot deel van mijn hodl coins in een wallet bij Celsius staan en nu krijg ik wekelijks rente uitgekeerd. Daarnaast heb ik ook wat euro’s omgezet naar stable coins (o.a. USDC) zodat ik een beter rendement krijg als op de bank (gemiddeld 10% rente bij Celsius tov 0,01% bij de bank). Doe er je voordeel mee :wink:

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me een pm. Ook voor referral waarmee je $40 in btc verdiend bij eerste storting van $400 of meer.

Hoe zit dat dan met de beschikbaarheid van je coins?? Ik heb ook weleens dergelijke structuren gedaan maar vond dat toch onaantrekkelijk omdat je je coins soms pas na enkele weken weer vrij beschikbaar hebt.

Bij Celsius zijn de coins vrij opneembaar, zonder vaste ‘lock’. Enige waar je rekening mee moet houden is dat withdrawal adressen 24h aangehouden worden bij de eerste keer registreren (uit veiligheid) voordat je daadwerkelijk kunt wegboeken. Maar nu je dat weet, kun je deze adressen ook al meteen in t begin registreren :wink: