Gratis Cardano actie ter promotie van het Crypto Forum

Hi all,

Welkom op het Crypto Forum!

Ter promotie van het nieuwe forum is er een actie waarbij de eerste 100 leden die een account aanmaken en een waardevolle bijdrage plaatsen op het forum 1 gratis Cardano ontvangen. Als je het forum ook wilt delen op je socials dan krijg je een extra Cardano als symbolisch cadeau!

Natuurlijk hoop ik dat dit de start is van jouw bijdrage op het Crypto Forum en dat er nog vele zullen volgen. Een forum wat we met elkaar en voor elkaar opbouwen met als ultieme doel dé verzamelplek worden voor de Nederlandse crypto community.

De eerste Cardano’s zijn inmiddels verzonden. Zodra je een bijdrage hebt geplaatst op het forum zie ik graag in een prive bericht je Cardano adres tegemoet + je social account(s) bij een share.

Nogmaals dank voor de support en tips of suggesties zijn altijd welkom!

2 likes

Hi, ik ben ook wel in voor gratis ADA

1 like

Heb geretweet en me aangemeld, Ik hoor het wel!

1 like

Hallo,

Alvast veel succes met dit forum. Hopelijk leren we veel bij van elkaar.

Ook wel in voor wat gratis Cardano.

2 likes

Leuk initiatief! In ieder geval veel succes met het forum en hopelijk kunnen we een hoop informatie delen. En gratis crypto is altijd interessant.

2 likes

Fijne actie @CryptoForum.nl

1 like

Forum is een prima initiatief @CryptoForum.nl

1 like

Ada’s zijn altijd welkom!

1 like

Ben wel benieuwd. $ADA is de moeite.

1 like

Wat een leuke actie, wij hebben een kleine club in de familie sfeer dus ik mag dit delen en hoe werkt het? Fijn forum om te lezen trouwens.

2 likes

Count me in….
Nu maar hopen dat ik van die ene cardano rijk word….

Ik bedoelde het niet sarcastisch richting jullie hoor.
Heb het ook gedeeld op Twitter dus het gaat twee keer zo snel😀

1 like

Waar kan ik mijn wallet adres geven?

Dat kan in een prive bericht naar mij.

Echt super gaaf idee dit forum! Zal hem aanraden in mijn crypto apps. Ik stuur jullie mijn Cardano adres

1 like

Hoe deel ik mijn Cardano adres via Binance?

Vandaag zijn er weer ADA’s verzonden naar de nieuwste leden, bedankt voor de support allen!

1 like

Hier ook, hebben hier allemaal onze cryptoportfolio

1 like

Veel succes met deze site. Heb je een link waar ik mijn gegevens kan opsturen.

2 likes

Goedemorgen allen, ik ben vrij nieuw in de crypto en hier op het forum. Succes allemaal en wie weet spreken we elkaar. Hopende mooie dingen te leren hier.
Groetjes NH

2 likes